Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Er kunnen altijd dingen fout gaat met de levering van diensten en producten. We raden u daarom aan om, als er iets niet goed is gegaan of als u ontevreden bent, om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar majore@ziggo.nl.
Dan gaan wij met uw klacht aan de slag! Want wij willen, ook als het allemaal anders gaat dan gedacht, ons tot het uiterste inspannen om een goede relatie met u te blijven behouden.
Als bovenstaande niet lukt dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.